dilluns, 29 d’abril del 2013

SESSIÓ D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA I PROFESSIONAL
En aquesta sessió es planteja l'estructura de la mateixa, explicant inicialment les possibilitats amb títol d'ESO i sense, posteriorment és mostra la pàgina on es visualitza el mapa d'estudis de gencat.cat: 
http://www20.gencat.cat/portal/site/queestudiar/menuitem.3e179a2cdc20a269e85c7273b0c0e1a0/?vgnextoid=f14cc7ec45106310VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=f14cc7ec45106310VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default



la qual els hi facilitarà trobar la informació que cerquen.
Finalment han de realitzar de manera individual les següents qüestions: 

Reflexiona i contesta:
Si haguessis triat fer desprès de l’ESO un cicle formatiu superior d’Indústries Alimentaries, explica el camí que cal seguir.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Si la teva opció és continuar estudiant el Batxillerat i posteriorment fer un cicle superior d’Indústria Alimentaria, quines optatives penses que són les més adequades per a preparar-te millor? Per què?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Si haguessis triat fer desprès de l’ESO un grau de criminologia, explica el camí que cal seguir.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  
Si la teva opció és continuar estudiant el Batxillerat i posteriorment fer un grau de criminologia, quines optatives penses que són les més adequades per a preparar-te millor? Per què?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Cal dir que en l'elaboració de l'exercici és mostren participatius preguntant els dubtes que els hi van sorgint i aclarint-los, un per un. Sorgeix també molt, la inquietud de diversos alumnes en quan a que encara no tenen clar la ruta a seguir pels propis estudis i els hi expliquem la necessitat de primerament conèixer, amb exercicis hipotètics, quina és la estratègia o estratègies a seguir per identificar dita ruta.
Així han de tenir present els continguts de la carrera universitària a triar o altres vies (Cicles Formatius de Grau Superior i estudis superiors), per a poder triar el Batxillerat i les seves optatives, el més correlacional possible amb els estudis finals.

Per altra banda he de dir que aquestes dues sessions, tot i haver participat de manera directa i activa, encara no escenifica la implementació de la proposta que vaig realitzar. Així doncs cal valorar-les des de la dinàmica quotidiana de l'assignatura en quan a pràctiques, però no en quan a pràctiques pròpies d'implementació del pla de treball presentat i especificat a l'inici del diari de pràctiques.

Finalment afegir que el gaudir de les pràctiques en l'aula, per a mi ingredient imprescindible en un bon aprenentatge, sigui el que sigui i al nivell que sigui, és quelcom innegable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada